2013. augusztus 10., szombat

Augusztus 31. Vasárnap


Mióta elköltöztünk Pécsről Budára, rengeteg dolgom akadt. Segíteni anyunak és apunak a pakolásban (kevésbé élvezetes munka, mert anyu egyszer azt mondja, hogy ide tedd, máskor azt, hogy oda tedd, aztán vissza az eredeti helyére), takarításban és a festésben. Az egész költözésben ez volt a kedvencem. Hogy miért? Először is, azért mert imádok festeni, másodszor a saját szobámat olyanra festhettem, amilyenre akarom. Szabadkezet kaptam! Dolgoztam is vele egy jó darabig mire elkészült, bár ha jobban visszaemlékszem kigondolni több időbe telt, mint megfesteni. Nem egy átlagos szoba lett az egyszer biztos. Közelről nézve csak nagy, színes pacáknak tűntek, ám ha távolabbról megnézted, előbújtak a foltokból álló képek. Egy gördeszka, egy gitár, sok hangjegy, egy ecset, egy ceruza, egy tempera és még sok más, ami az egyéniségemet jellemzi.
   A bútoraim fehérek voltak, hogy passzoljanak az élénk színekhez. A szobám nagyobb részét a két gitárom (egy basszus, és egy klasszikus), a gördeszkám, a rajzcuccok és a két kipárnázott kosár tölti ki, amik a plafonról lógnak le.
   Nagyon örültem a szobámnak. Az biztos, hogy egyhamar nem fogom megunni.
   Na de elég lesz már a szobámból, habár tényleg ez a világ legjobb szobája. A családommal azért költöztünk el Pécsről, mert apu kapott egy nagyon jó álláslehetőséget és anyu itt jobban be tudja indítani a fodrászüzletet. Így nekem és a bátyámnak, Bencének az ottani Szent Mihály Művészeti és Tehetségkutató Gimnáziumban (röviden SZMMTG) kell továbbtanulnunk. Engem nem különösebben érdekel, elvégre így is, úgy is sulit váltottam volna, mert most végeztem el a 8. osztályt. DE a bátyám már húzósabb ügy volt. Ugyanis ő a pécsi gimnáziumba járt és ott voltak a barátai. Aztán jobban átgondolta a helyzetet és beleegyezett a költözésbe (fogalmam sincs miért). Így ő a 11. b-be, a sport osztályba, én meg a 9. a-ba, a művész osztályba fogunk járni.
   Bencét a sporttudása miatt vették fel ebbe a suliba. Kitűnően játszik minden sportágban.
   Engem a rajz- és a zenetudásom miatt választottak. Elküldtem nekik néhány festményemet és egy összevágott videót, amin egy saját számot gitároztam. Pár nap múlva megkaptuk a leveleket, hogy Bencét és engem egyaránt felvettek a gimibe.
   Már nagyon várom az első tanítási napot, elvégre ez nem egy hétköznapi iskola. Kíváncsi vagyok, hogy milyen osztálytársaim és tanáraim lesznek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése